Eesti Maakogu Asutav Kogu

  • Maakogu
    • Struktuur
    • Põhikiri
    • Otsused
    • Kirjad
    • Pressiteated
  • Arhiiv
  • Eellugu
  • Asutav Kogu
  • Kihelkonnakogud
    • Loend & Kaart
  • Kogukondadele
    • GLOBAALSELE ÜLDKRIISILE VASTU MINNES
    • MILLISE KOGUKONNAGA SAAB KRIISILE VASTU MINNA?
  • Kontakt
  • Maakogu
    • Struktuur
    • Põhikiri
    • Otsused
    • Kirjad
    • Pressiteated
  • Arhiiv
  • Eellugu
  • Asutav Kogu
  • Kihelkonnakogud
    • Loend & Kaart
  • Kogukondadele
    • GLOBAALSELE ÜLDKRIISILE VASTU MINNES
    • MILLISE KOGUKONNAGA SAAB KRIISILE VASTU MINNA?
  • Kontakt

Provokatsioon rühmatööks

26/2/2018

2 Comments

 
Picture
​Ylle, Valdo ja Agu Obinitsal.
Muljeid Raikkülast ja muid mõtteid...
​

Vaata
2 Comments
Agu Vissel
27/2/2018 23:58:39

Siin FB grupis on kõneksoleva klipi juurde käivad kommentaarid:
https://www.facebook.com/groups/574717999542502/permalink/585199398494362/

Siin blogis on kõneksolev klipp koos ajajakava - sisukorraga:
http://exinimene.blogspot.com.ee/2018/02/yllevaldoaguobinitsa.html

Reply
Agu Vissel
28/2/2018 09:03:52

FB grupis publitseeris Madis Udsal REFLEKSIOONi 9 tundi pärast avladamist. sel ajal oli 610 nime FB grupis.

1.Osalejate valik või komplekteerimine küllalt hajuv: "tungiti keskpäeval koju..." ja siis kiiresti...
Evar ei saanudki osaleda.
2.Tehniliselt - stuudiolindistus kahe kaameraga, hilisem montaaz ja publitseerimine youtubes. virtuaalne osaleja läbi Skype. stuudio nägi Valdot ja kuulis, Valdo ainult kuulis.
3. Napilt täidetud stuudiolaadis reaalsete oslejate ülekaal Skype ees. 2:1.
4. Vestluses läbiti kenasti osalejate enesemääramise faas.
5. Osalejad manifesteerisid oma vaatenurgad ajurünnaku kombel, ilma pikema poolt/vastu sõelumata..
6. Manifestide seostamisekatsed, eelnevalt tuttavate osalejate puhul loomulik
7. Kokkuvõtvat või sünteesivat väljundit (pilti?) ei jõutud loomulikult nii lühikese koosoleku puhul vormistada.
8. Võib olla olnuks mõjus 1-2 minutise "treileri" monteerimine?
9. Klipi esitus (Maakogu välises) blogis tagab, et klipp ei vaju nii ruttu "unustuse mutta" nagu FB ressursis omane.
10. Blogis esitud sisukord peaks tagama orienteerumisvõimaluse ses materjalis.

11. FB grupi liikmete huvi kõneksoleva materjali vastu:
9 tundi pärast publitseerimist on:
-kaks Like märki
-Kersti Olen kommentaar, nii kommunikatsiooni kaasaegsetest probleemidest kui uutest tehnilistest võimalustest.
-blogisse on klikkinud 55 inimest.
-neist 36 on klikkinud edasi YOUTUBE klippi

11 tundi pörast publitseerimist on blogisse klikkinud 79 ja
klippi klikkinud 43 inimest.
30 tundi pärast publitseerimist on need arvud 107 ja 57

Reply



Leave a Reply.

    Arhiiv

    October 2018
    September 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018